Translate

vrijdag 5 oktober 2012

Jogging te Kontich

In de buurtgemeente Kontich was er op vrijdag avond een Jogging van iets meer dan 10,6 km. Vlakbij en ik loop toch bijna iedere vrijdag. dus ideaal om eens mee te doen!
Kontich was volledig verkeersvrij gemaakt en we moesten 8 rondjes afleggen. Er was voor deze afstand toch een 150 man. Ik was met de eersten mee vertrokken maar dat was even afzien. Ik heb toch enkele wedstrijdjes nodig om dit terug gewoon te worden. Na een rondje had ik mijn tempo gevonden en ik kon dit tot aan de eindstreep aanhouden. Na een ronde begonnen we al te dubbelen. Soms slalommend door de groep. Amai steeds uitkijken want het verschil was groot. Het was een toffe jogging. Ik ben blij dat ik meegedaan heb. Ik kwam als 4de binnen op 39:08min. Ik was hier al heel tevreden mee want het is einde seizoen.
Dit jaar gaan we zeker nog enkele joggings meepakken.
Troy heeft ondertussen zijn eerste zwemwedstrijd achter de rug en ook hij moet een beetje wedstrijd ritme kweken.
Ze zijn volle bak aan het trainen want vanaf komend weekend staan de provinciale kampioenschappen op de agenda. Dat worden twee zware weekends. Het wordt weer een winter zwemmen, zwemmen en zwemmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten