Translate

zondag 5 augustus 2012

Kessel

Dinsdag 31 juli zat onze vakantie aan zee erop. Ik heb toch wel wat kilometers getraind en heb dit erna wel even ondervonden.
Op zaterdag 4 augustus stond de 6u MTB in Kessel op het programma. Ik had nog steeds zware benen. Ik was blijven doortrainen en ging dit er wel even bijnemen, slecht plan.
Op tijd naar Kessel want Troy en zijn maatje Bruno waren er bij om te helpen bevoorraden. Voor de race hebben ze zich kunnen uitleven op het parkoers. Dus ineens een goede training voor Troy.
Dan de race. Het ging redelijk goed. Ik hing de hele tijd op de 5de plaats. Ik was me zeker niet aan het forceren en dacht van dit vol te houden. Neen dus, na 4h ging het licht uit. Even bij Troy gestopt voor een rijst-taartje en Cola. Nog een rondje geprobeerd maar was helemaal leeg. Ik ben dan maar afgestapt om zeker niet te forceren , met Vichy in het vooruitzicht was dit de beste optie. Mijn fietsmaat Jo heeft het super gedaan en is 5de aangekomen, knap.
Tijd om men lichaam te laten rusten want binnen twee weken staat de challenge van Vichy op het programma. Eventjes rustiger aan doen en dan moet het zeker lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten