Translate

zondag 24 juni 2012

Mooie triathlon Oud-Gastel

Troy

Bij mij even rustiger aan. Het waren examens en dan is het trainen iets minder. School is nog steeds iets belangrijker. Nu is alles achter de rug en de vakantie begint bijna, joepie.

In Juli gaan we een maandje naar de zee in Nieuwpoort. Het wordt weer een toffe vakantie. Natuurlijk gaat mijn koersfiets mee om mooie tochtjes met papa te doen. Ik zie ernaar uit.

Frank

Weer twee weekjes verder en de volgende triathlon stond op het programma, West Brabant triathlon Oud Gastel. Dit was een 1/3 triathlon, 1.4km / 60km / 14km. Nog nooit gedaan deze afstand maar zag er wel naar uit, water 19°, goede organisatie, veel sfeer, autovrij fietsparkoers, veel wind wat het toch zwaar maakte, een hele mooie triathlon, top.

Mijn doel was van heel de wedstrijd een goed gevoel te hebben. Dat lukte. Zwemmen ging soepel en kwam minder moe uit het water. Die 60km ging vlot. Het waren 4 rondjes en ik kon steeds hetzelfde tempo aanhouden. Dan Lopen 14km. Ik heb deze op 56min afgehaspeld wat voor mij goed is en ik moest niet echt diep gaan. Hier ook geen verzwakking.
Tijden : 22:03 / 1:41:35 / 56:01 = 03:02:13
Algemeen : 25ste van de 150 triathleten.

Ik heb nu toch een mooie reeks wedstrijden meegedaan met goede resultaten. Nu komt de zwaarste eraan. Half augustus de challenge triathlon in Vichy. De volgende weken worden de belangrijkste. Nog even afzien. Enkele lange fietstrainingen en looptrainingen. Niet gekwetst geraken en dan zal het wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten