Translate

zondag 5 februari 2012

Wit week-endje

Troy

Dit weekend waren de vlaamse kampioenschappen in de Wezenberg. Wij deden de 4 x 100m met ons ploegske van zvl mee, dus zaterdag naar Antwerpen, eerst goed loszwemmen en dan 100m knallen. Ik had 1.06m op mijn 100m en we waren 6de van de 16 ploegen.

Op zondag met papa naar het dennebosje voor een uurke te vlammen. pffffffffff ik was kapot. Papa zei "je moet op alles leren rijden, hard, zand of ijs/sneeuw". Ik dacht oei maar het viel allemaal goed mee, dus ik heb weer wat bijgeleerd. Het was koud maar tof.

Frank

Wel mooi zo een wit landschap en ondankt het koude weer toch een goede trainingsweek gehad. 3 x gelopen, eens 14km - 16km en 18km, niet slecht en zie maar eens bij de filmkes, Jo heeft een tof filmke gemaakt van mijn looptraining in de sneeuw, ook 2 x gaan zwemmen, en op zondag rustig naar het dennebosje, een uurke doortrainen en dan terug rustig naar huis, met dit weer toch + 50km op de teller.

Het ziet er uit dat we terug een koude week gaan krijgen, ni leuk maar ja het is voor iedereen he

Geen opmerkingen:

Een reactie posten