Translate

zondag 12 februari 2012

Koud maar goed week-end

Troy

Weer een weekje goed gezwommen. Dat zal je me nog wel een tijdje horen zeggen. Ik lig dan ook 8h per week in het water.

Op zondag 12 februari samen met Bruno een mtb toertocht meegedaan. 45km op de teller en dit aan -5°. Goed doortrappen om warm te krijgen. We hebben het toch weeral gedaan.

Frank

Deze week zou een rustige week worden.De week zelf wel maar het weekend was toch zwaar genoeg. Mijn fietsmaat Jo wilde eens een run-bike-run meedoen en wij op zaterdag 11 februari richting Heusden-Zolder. De limburgse mountainbike duathlon, 3km / 25km / 3km. We stonden met 123 man aan de start. Doe deze wedstrijden wel heel graag maar ze zijn iets te kort en te hevig voor mij , heb er me toch goed geamuseerd en het was dan ook een goede training. Het fietsparkoers was zeker niet simpel met 3 stevige klimmen per ronde en we moesten 5 rondjes rijden. Dus om 15h waren we vertrokken. Ik kon wel steeds goed tempo lopen en fietsen maar niet echt doorgaan. Het is dan ook winter en dan ben ik zowiezo al niet in vorm. Ik ben algemeen als 46ste binnen gekomen in 1h28m. Ik was wel 13de veteraan. Als ik achteraf mijn tijden bekijk viel het lopen wel mee maar het fietsen moet nog wel pakken beter kunnen.
Algemeen : 46/123
Cat Veteraan : 13/41
Tijden : 10:31 - 1:06 - 11:28 = 1:28

Op zondag 12 februari zijn we in de voormiddag nog een mtb toertochtje gaan meedoen in Sint Niklaas. Het was -5 graden en alles lag hard bevrozen. We hebben de 45km tegen 26km/h afgehaspeld. Zo was het toch een mooi weekendje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten