Translate

dinsdag 10 januari 2012

Jogging Heikant (NL)

Troy

Ik had dit weekend een zwemwedstrijd in Heist o/d Berg. Ik mocht 100CR en 100SS zwemmen, voelde me niet 100% en had een beetje keelpijn. Toch heb ik mijn tijden iets verbeterd dus ben zeker tevreden. Ik was 2de bij schoolslag en 5de met crawl. Toch weeral een medaille erbij.

Het komend weekend ga ik met papa mee naar een jogging. Ik doe de 3km mee.

Frank

Zaterdag terug een jogging meegedaan in Heikant (NL) een klein dorpje in Zeeland. Een ideaal weertje om te lopen en de afstand was 12.3km. Er stond bij deze afstand toch 130 man aan de start. In het begin ging het niet zo soepel maar na enkele kilometer ging het steeds beter. Ik merk wel met ouder worden dat een snelle start er niet meer inzit. Een diesel heeft wat tijd nodig he. Ik was ook in de voormiddag gaan zwemmen. Misschien heeft dit ermee te maken. Ik was uiteindelijk 17de en 4de veteraan.

Op zondag met Jo een toereke van 70km gaan bollen. Zo was het een sportief en mooi weekendje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten