Translate

zondag 2 oktober 2011

Troy eerste 1500m gezwommen

Troy

Vandaag moesten we tegen 8h in de Wezenberg zijn om in te zwemmen. Een half uurtje loszwemmen. Iets eten en drinken en dan wachten op de start van men eerste 1500m.

Rond 11h15 was het zover. Armen wat loszwieren, op de starblok en knal ik was weg. Het was de eerste keer deze lange afstand. Niet te snel starten, ni afzwakken, wel moeilijk.

Ik had 21min39s nodig wat heel goed was voor mij. De trainer was tevreden en had heel egaal gezwommen. Mijn laatste 100m was zelfs de snelste. Binnen twee weekjes is mijn volgende wedstrijd.

Frank

Wat een weer. Prachtig zo, dus nog even van profiteren. Deze week eens gaan zwemmen, 2 X gelopen en een zaterdag met mijn fietsmaat Jo naar Moerbeke-Waas om een toertochtje van 70km mee te doen. Prachtig weer, twee drankposten en een mooi parkoers. Wel zo plat als een biljart maar veel boswegen en hebben ons weer goed geamuseerd. Aan de aankomst kregen we een pannekoek, dat met een goed drankje en waren terug fit.

Zondag rustdagje genomen, toch zalig dat zonneke.

Mijn fietsmaat Jo heeft weer een filmke ineegestoken maar nu met de onbruikbare stukken film. Beetje fun en tof gemaakt. Neem eens kijkje bij de filmpjes.

Yes in november gaan we weer weg richting Spain voor een weekje MTBen. De tochten zijn klaar. Ik zie er weer naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten